Redan röstat PP

På biblioteket i Bjärred var det inget problem att hitta valsedlar för något av de mindre partierna, om nu PiratPartiet fortfarande kan räknas som småparti.

Jag kryssade faktiskt Amelia Andersdotter – inte för att jag har något emot Christian Engström. Helst vill jag ha dit båda två. Han är kanske mer gediget kunnig, men Amelia ska inte underskattas. Hennes ålder och allmänna framtoning ökar möjligheterna att tränga igenom med sina ärenden i Bryssel , skulle jag kunna tänka mig.

Kände instinktivt sympati för henne när jag såg en TV-intervju.

Detta är också det första inlägget sedan jag flyttade min blogg ifrån Blogspot, där den hette Ny i Bjärred.

Jag har placerat min blogg i Bjärredbloggkartan.se!

Kommentera

